Πέμπτη 16 Ιουλίου 2015

STEKIAPANTOU BY @M&M FASHION BITES VOL 2

Μακάρι να ζήσετε και εσείς εκεί έξω το συναίσθημα που έζησα εγώ εχθές. Και γενικά αυτό το διάστημα μπορώ να πω. 
Η αγάπη σας και η υποστήριξή σας με κάνουν να συνεχίζω να δημιουργώ. 
Κάθε φορά που ετοιμάζεται ένα νέο σχέδιο δεν ξέρω που θα καταλήξει. και αυτή είναι η μαγεία του. 
Σήμερα ένα τέτοιο λεπτό βραχιόλι μου, διάλεξε η fashion blogger Μαρία απο το ιστολόγιο http://mmfashionbites.blogspot.gr/ 
ένα γαλάζιο βραχιόλι με ένα ματάκι άσπρο ήταν αυτό που διάλεξε για να γίνω μέρος στο outfit της. 

Για μένα η χαρά είναι διπλή γιατί νομίζω οτι βρήκα την μούσα μου. Είναι η γυναίκα που θα ήθελα για μοντέλο, και γενικά να κάνει αυτό το επάγγελμα, που έχει όλα τα εξωτικά χαρακτηριστικά ώστε να σε τραβήξει στο μάτι για να προσέξεις ότι κρατάει. 

Έκανε ένα Post με ρούχα και μέσα στο σύνολο αυτό είναι και το βραχιόλι μου. Μου έφτιαξε την διάθεση με τα χρώματα που είχε για φόντο και με έκανε και εμένα να δω την δημιουργία μου αλλιώς. 
Μπορείτε να μπείτε στο Blog να δείτε την ανάρτηση με το όνομα maria-maria

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

σχεδιάζω πάνω στο χαρτί και σου μιλάει... εσύ τι θα του πεις;