Τετάρτη 15 Ιουλίου 2015

STEKIA PANTOU BY @SMOOTH AS SILK

Τελευταία ο Θεός με αγαπάει πολύ και με προσέχει. Ότι ζητήσω μου το δίνει. Ένα μεγάλο ευχαριστώ θα Του πω. 
Το να αγαπάνε την δουλειά σου είναι μοναδικό συναίσθημα και κυρίως να στο δείχνουν. Είναι αυτό που σε κάνει να συνεχίζεις και να κρατιέσαι στις δύσκολες μέρες που ζούμε. 
Για το συγκεκριμένο ποστ όλα άρχισαν απο ένα αίτημα φιλίας στο stekia.pantou και απο μια συνομιλία. Της είπα οτι θέλω να έχει κάτι δικό μου και της ετοίμασα ένα κολιέ. 

Το ωραίο όμως είναι πως θα ταξίδευε στην... Ανδαλουσία της Ισπανίας. Και με μεγάλη χαρά έκανα ένα κολιέ ψιλό λεπτό όπως μου αρέσουν και το έστειλα στην Virginia Gutierrez Rodriguez ... όπου είναι μια κοπέλα που σπουδάζει Ιστορία της τέχνης και έχει ένα νέο fashion blog 
Τιμή μου λοιπόν να έχει ένα κείμενο και για τα δικά μου κοσμήματα. 
Φυσικά το κείμενο είναι γραμμένο στα Ισπανικά αλλά και στα αγγλικά με τίτλο with love from Greece









Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

σχεδιάζω πάνω στο χαρτί και σου μιλάει... εσύ τι θα του πεις;