Κυριακή 8 Δεκεμβρίου 2013

STEKIA PANTOU BY @ DEMODED THE GREEK FASHION BUSINESS BLOG

Την μόδα την εκτιμώ. 
Αν το σκεφτείς καλά όλοι οι καλλιτέχνες που κάνουν κοσμήματα, επηρεάζουν και επηρεάζονται από αυτήν. 
Εκτιμώ τους ανθρώπους όμως που δεν επηρεάζονται από το γεγονός οτι ασκούν επιρροή και έχουν ευγένεια, ήθος, στόχο, όραμα, και ξέρουν τι θέλουν να πετύχουν. 
Για αυτό μάλλον ήρθε στον δρόμο μου η Βιολέτα Κυριακού, η οποία έχει σπουδάσει μάρκετινγκ μόδας και αγαπά αυτό που κάνει.
Να που τα έφερε έτσι η μοίρα, να δω την δουλειά της γιατί έκανε το δικό της στέκι και η ίδια με αγάπη, είδε την δουλειά μου άλλο στέκι και εγώ... χαχα και κάπου τα βρήκαμε στην μέση. 
Τι εννοώ;
Ετοίμασε ένα πολύ κομψό sait το demoded fashion business και μέσα σε αυτό βρήκαν χώρο και τα δικά μας κοσμήματα. 
Κυρίες και κύριοι θέλω να διαβάσετε το κείμενο για τα stekia.pantou μέσα απο την ματιά της Βιολέτας. Πατήστε απλά εδώ και θα θέλαμε την άποψή σας. 

2 σχόλια:

  1. Πολύ ωραία ανάρτηση! Συγχαρητήτρια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. κουκλα μου ομορφη να εισαι καλα φυσικα και χαιρομαι που προβαλλουν την δουλεια μου αλλα και που την αγαπανε οι γυρω μας

    ΑπάντησηΔιαγραφή

σχεδιάζω πάνω στο χαρτί και σου μιλάει... εσύ τι θα του πεις;