Πέμπτη 5 Δεκεμβρίου 2013

B HANDART COLLECTION



Όλα ξεκίνησαν σαν ένα παιχνίδι…

..ήθελα να δημιουργήσω διαφορετικά παιδικά ρούχα για τις δύο κόρες μου, μοναδικά,  όπως και οι ίδιες ,
οι φίλοι που τα είδαν, μου ζήτησαν και για τα δικά τους παιδιά...

Οι κόρες μου, ζήτησαν να ζωγραφίσω και δικά μου για να τα φοράμε μαζί… και να μη αφήσουμε παραπονεμένο και τον μπαμπά!
Και όλο αυτό είχε πλάκα και καλό (ελπίζω) αποτέλεσμα!

Είναι όμορφο να συνδυάζεις το επάγγελμα σου με το hobby σου και να γεννιέται κάτι καινούριο.
Θέλησα λοιπόν να παντρέψω την αγάπη και την γνώση μου για τα ρούχα με την ανάγκη μου για παιχνίδι και χρώμα!! 
Η εμπειρία μου ως σχεδιάστρια ενδυμάτων με έκανε να ψάξω πολύ, τόσο για τις καλές πρώτες ύλες όσο και για σωστό τελικό προϊόν, αναζητώντας κυρίως υψηλή ποιότητα .
Η απόφαση για οικολογικά υφάσματα και χρώματα ήταν μονόδρομος μια και το ταξίδι της μέλισσας ξεκίνησε με αφορμή τα παιδιά!

Όλα ξεκίνησαν σαν ένα παιχνίδι… και το παιχνίδι έγινε ταξίδι…
και το ταξίδι της μέλισσας δεν σταματά ποτέ, μέχρι να βρει το σωστό λουλούδι!

FACEBOOK PAGE b-HandArt-Collection



2 σχόλια:

σχεδιάζω πάνω στο χαρτί και σου μιλάει... εσύ τι θα του πεις;