Δευτέρα 17 Ιουνίου 2013

ΜΑΓΝΗΤΑΚΙ ΑΠΟ ΧΕΙΡΟΠΟΊΗΤΟ ΓΥΑΛΙ ΜΕ ΨΑΡΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΡΓΥΡΗ ΓΗΡΟΥΚΗ



Οι έλληνες ακόμα και τώρα, όταν θα πάνε διακοπές, κρατάνε αυτό το συνήθειο να αγοράζουν δώρα, για όλο το σόι και τους γνωστούς.
Κάπως έτσι και εγώ, σαν μικρό παιδί, πήγα διακοπές, και πήρα ένα μαγνητάκι που να λέει τον προορισμό μου
ΚΟΥΦΟΝΉΣΙ
και πραγματικά είναι υπέροχο μέρος να πάτε.
Που λέτε οκ πήρα κάτι για μένα, αλλά η έκπληξη ήταν αλλού. Μπαίνω στο μαγαζί, το αγοράζω, είναι ένα μαγνητάκια παο χειροποίητο φυσητό γυαλί, και τι να δω; Μωρέ λεω εγώ αυτό κάπου το ξέρω. Και όντως, το ήξερα. το να είσαι τα stekia.pantou έχει και τα καλά του. Γνωρίζεις καλλιτέχνες, δουλειές άλλων, και εκτιμάς. Μια απο αυτές τις δουλειές είναι  του Argiris.Giroykis.Handmade.Glass που κάνει το γυαλί μόνος το σχέδιο μόνος το καλούπι μόνος και τον βρήκα στα κουφονήσια.... Μένει στην πανέμορφη Θεσσαλονίκη μας και θα χαρώ να τον γνωρίσετε να μου πείτε την γνώμη σας για όσα κάνει ....
Εγώ παίρνω το ψαρακι μαγνητάκι μου απο γυαλί και σας χαιρετώ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

σχεδιάζω πάνω στο χαρτί και σου μιλάει... εσύ τι θα του πεις;