Τετάρτη 19 Ιουνίου 2013

ΝΟΥΜΕΡΟ 286




Ζωγραφισμένες πέτρες...
Θέλει πολύ τέχνη και φαντασία να μπορείς να κάνεις κάτι τέτοιο.
Εγώ δεν μπορούσα ή έτσι νόμιζα.
Με το χαρτί τελικά μπορείς να κάνεις θαύματα και εγώ τα έκανα.
Πήρα τις ζωγραφισμένες πέτρες και τις έκανα χαρτί.
Δηλαδή πήρα την φιγούρα που μου άρεσε και την έβαλα στο χαρτί μου.
Το αποτέλεσμα; Ένα ζευγάρι σκουλαρίκια με την αγαπημένη μου εικόνα. Σκουλαρίκια απο ανακυκλωμένο χαρτί, που θα τα βρείτε στα παζάρια κοσμημάτν μου μέχρι να τα πάρει κάποιος που θα τα αγαπήσει.
Λοιπόν; μπορείτε να ξεκινήσετε με την άποψή σας. 

2 σχόλια:

  1. Να σου ω την αποψή μου σαν ποήτρια που είμαι κοριτσάκι??τα σκουλαρίκια αυτά είναι μοναδικά όμορφα,δεν ξέρω απο τεχνοτροπίες-απο καλό γούστο που νομίζω πως έχω αν θες να σου πω-σαν να βγήκαν απο κάποιο πίνακα ζωγραφικής..αληθινό αριστούργημα..μπράβο σου,όχι μόνο για την τεχνική σου,αλλά και για την ιδιαίτερη έμπνευσή σου!πάρα πολλά φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. χαχα να σαι καλα σε ευχαριστω που ηρθες μια βολτα απο το σπιτακι μου και για τα καλα σου λογια. ειχε ταλεντο αυτος που τις ζωγραφισε

    ΑπάντησηΔιαγραφή

σχεδιάζω πάνω στο χαρτί και σου μιλάει... εσύ τι θα του πεις;