Τρίτη 30 Απριλίου 2013

ΝΟΥΜΕΡΟ 241

 
 
 
Το θέλουμε όλοι το χαμόγελο είμαι σίγουρη...
εγώ το έχω αναγκη... δεν μου βγαίνει τίποτα όπως το θέλω και σαν σκέψη και σαν κίνηση πια δεν μου βγαίνει όυτε το χαμογελο ... Το μότο μου είναι το εξής μέρα χωρίς χαμόγελο είναι χαμένη μέρα
Κοιτάζομαι στον καθρέφτη και μου λέω όσο πιο συχνά μπορώ για να το κάνω κιολάς χαμογέλα, σου πάει λέω πως αν δεν βρεθεί κανείς να μου το πει θα το εχω πει εγω σε μένα
το εκανα σαν εικονα υπενθύμιση μεσω του μίκυ μάους μπας και το κανω εγω ... χαμογελατε εσεις για να μου βγει και μενα
 

 

 

2 σχόλια:

  1. Ο γιος μου ειναι fun του mickey .... θα τα λάτρευε τα σκουλαρίκια σου.
    Το κακό ειναι ότι μόλις δει και φοράω κάτι πάνω μου, σκουλαρίκια ή κολιέ μου τα τραβάει μέχρι να μου τα βγάλει ... έτσι δεν φοράω ακόμα τίποτα, μέχρι να μεγαλώσει λιγο ακόμα, που θα κάθεται ήσυχος :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ας μεγαλωσει με το καλο και θα σου κανω αλλο σχεδιο να τα φορας η μαμα μου ακομα αγαπα την μινι

    ΑπάντησηΔιαγραφή

σχεδιάζω πάνω στο χαρτί και σου μιλάει... εσύ τι θα του πεις;