Κυριακή 14 Απριλίου 2013

ΝΟΥΜΕΡΟ 225



Φιλί...
ΣΕ όποια μορφή και τρόπο σας το δώσουν, το θέλετε και το ζητάτε. Το δέχεστε σαν κάτι απλό ή σαν κάτι σημαντικό. Σας ηρεμεί, αν ειναι απο αυτόν που ζητάτε...
Θέλω απλά το φιλί σου θυμάμαι πως σου είχα ζητήσει...
Και μέσα σε ένα βράδυ είχα πάρει όσα περιμένα μια ζωή.
Κάθε φορά που λείπεις, κάθε φορά που φεύγεις, για να σε έχω κοντά μου, βγάζω ένα απο αυτά τα φιλιά, και μου κάνουν παρέα μεχρι να πάρω τα επόμενα.
Απο εσένα αυτό που θέλω είναι να μην σταματήσουν να υπάρχουν τα επόμενα.
Μου άρεσε η εικόνα μας μαζί και την έκανα κολιέ.. με χάντρες ξύλινες για να είναι απο υλικό ζεστό όπως η θέρμη σου όταν μου δίνεις κάτι τόσο τρυφερό.  Το φοράω πάντα ... μιας και η εικόνα πέφτει στο μέρος της καρδιάς μου. Με τον χτύπο της δίνει ζωή μέσα στην εικόνα... και εσύ... Απλά θα έρθεις μέχρι το απόγευμα για μια ιερή επανάληψη...
Σου χαρίζω την πιο τρυφερή μου σκέψη... και ένα γλυκό φιλί

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

σχεδιάζω πάνω στο χαρτί και σου μιλάει... εσύ τι θα του πεις;