Τετάρτη 10 Απριλίου 2013

ΝΟΥΜΕΡΟ 220

 
 
Γενικά συμβαίνει κάτι παράξενο με εμένα. Τα μπισκότα oreo.gr όταν τα έφαγα σκέτα δεν μου άρεσαν. Απλά μπισκότα με άσπρη κρέμα μου φάνηκαν. Όταν όμως τα έβαλα μέσα σε κρέπα ζεστή, και σε παγωτό τρελάθηκα. Όταν δε τα έκανα cupcake oreo σε σκουλαρίκια όπως θα δείτε στην ανάρτηση νούμερο 91 είχαν γίνει ανάρπαστα. Αφού μου άρεσαν πολύ τα έκανα και σκουλαρίκια oreo στην ανάρτηση νουμερο 205 για όποια τυχερή θέλει να τα έχει χωρίς να σκέφτεται τις θερμίδες. Οκ δεν είμαι υπερβολική αλλά τα έχω και στα κλειδιά μου, αλλά αυτά είναι δημιουργίες της MK designs.gr όπως δική της δημιουργία είναι και το δαχτυλίδι oreo ring oreo
 Αλλά μάλλον όλα αυτά τα είδε το σύμπαν, και σου λέει αν δεν τα έχει αυτή ποια άλλη θα τα χαρεί. Το ζευγάρι σκουλαρίκια  earrings oreo το είχα κερδίσει σε έναν διαγωνισμό που είχε κάνει η δημιουργός μας sweets pearls πριν πολύυυυυ καιρό και πλέον ήρθε η ώρα να το βάλω και εδώ. Οπότε μάλλον χωρίς να το καταλάβω προσελκύω πάνω μου το biscuits oreo

5 σχόλια:

  1. τελεια τα σκουλαρικια αλλα και τα μπισκοτα ...κολαση!!ειδικα στο παγωτο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ειναι φοβερη προταση για οποιον δεν το εχει δοκιμασει να εισια καλα κουκλα

      Διαγραφή
  2. Ατιμούλα. Αφού είσαι τσαχπίνα και σου πάνε τέτοιες δημιουργίες. Άντε κάνε και εσύ!!! Αλήθεια έχεις φτιάξει σκουλαρίκια παγωτό; Ή κολιέ; Ή δαχτυλίδι;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. καλε πως δεν εχω κανει ιδια δαγκωμενα ορεο εχω φτιαξει ααααααααα δεν με προσεχεις νονα... εφτιαξα σκουλαρικια παγωτο αλλα ειπα οτι ειναι ωραια να βαλεις αυτα τα μπισκοτα σε παγωτο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συγνώμη κουμπάρα μου, δεν προλαβαίνω να τα βλέπω όλα:) Έχεις δίκιο.
      Φαντάσου ότι διάβασα και την ανάρτηση αλλά η αφηρημάδα μου δεν έχει όρια!!!
      Βρες λίγο χώρο στην καρδιά σου να με συγχωρέσεις:)

      Διαγραφή

σχεδιάζω πάνω στο χαρτί και σου μιλάει... εσύ τι θα του πεις;