Τρίτη 5 Φεβρουαρίου 2013

ΤΑ STEKIA PANTOU ΠΑΝΕ ΣΤΟ CANDYBAR

 
θα μας βρειτε και στο pinterest
 
 
Καλημέρα σας,
 πολλές κοπέλες με ρωτάνε, πως να διοργανώσουμε ένα παζάρι, πως να πάρουμε μέρος σε ένα παζάρι με χειροποίητα κοσμήματα, πως να μάθουμε για τα παζάρια που γίνονται ήδη. Μπορώ να σας πω πως πλέον και εγώ, δεν ξέρω πόσα γίνοναι μέσα στην Θεσσαλονίκη, τα μαθαίνω όταν πλέον έχουν δημιουργηθεί, και τα μισά είναι και απο γνωστές μου που πάνε παντού μαζί. Δεν ξέρω ποιος τα διοργανώνει και αν ήταν να περιμένω απο άλλους να μου πουν σώθηκα. Ακόμα θα περίμενα.
 Εγώ τρέχω σαν τρελή μέσα στην πόλη και ρωτάω. Κουράστηκα να ακούω οτι δεν έχω κανέναν γνωστό σε καφετέρια. Ε και; μπες μέσα και ρώτα δεν θα σε φάνε. Ούτε εγώ ξέρω κανέναν απο όλους ΄σους ρώτησα αλλά την άρνηση απο τα μισά καφέ την έτρωγα μόνη μου. Την ψυχική απογοήτευση, μέσα στο κρύο την άκουγα μόνη μου. Ε είναι κουραστηκό. Για αυτό σε μερικά μαγαζιά που μου άρεσαν σαν χώροι μπήκα μέσα και ρώτησα.
 Και κάπως έτσι ήρθε το candybar.cafe μπήκα μέσα ρώτησα απλά και μετά απο συζήτηση τσούπ έκανα την έκθεσή μου. Ένα μεγάλο ευχαριστώ για την παραχώρηση του χώρου. Στο προφίλ μου stekia.pantou έχω ένα άλμπουμ με φωτογραφίες απο την έκθεση. Ομολογώ πολύ ωραίος χώρος. μικρός, ζεστός σαν ατμόσφαιρα, παιχνιδιάρικος, με πρωτότυπη διακόσμιση που δεν ξέρεις αν μπορείς να την φας ή απλά να την κοιτάς. Πολλά cup cakes όπως αυτά της LolasCupcakesUK στο Λονδίνο . Πώς να αντισταθείς ε; Μοναδικά όλα και στην διακόσμιση και γλυφιτζούρια, ζαχαρωτά, καραμέλες. Απλά να πω να μην έχουν τόσο δυνατά την μουσική.
 Σαν έκθεση η οποία έγινε μην μου πείτε πάλι καλή επιτυχία έχει περάσει, έρχεται άλλη, θα σας πω, πως νιώθω πλέον ότι ο κόσμος βαρέθηκε τα παάζρια, και το λέω αυτό γιατί αν δεν τους τράβαγα με το ζόρι να τους ρωτήσω την γνώμη τους δεν θα μου την λέγανε. Ενώ έβλεπα οτι κοιτάνε δεν σταματούσαν ε και κουράστηκα να το λέω συνέχεια ώστε δεν είχε καμοιά αξία να το κάνω. Όποιος μπορεί να εκτιμήσει την τέχνη όπου την βρει το κάνει απο μόνος του δεν θέλει παρακάλια. Αρκεί να ξέρει.
 Να πω ευχαριστώ και στο cityportal.gr και στο ιστολόγιο ας μιλήσουμε για αγάπη  που βάλανε μια ανακοίνωση για την έκθεσή μου . Κυρίως όμως τον καθέναν σας που πήρε κάτι και όλους που με στηρίζουν ακόμα.
 Πλέον ετοιμάζομαι για την επόμενη έκθεση σε έναν πάλι μικρό αλλά ωραίο μέρος στο Poco loco . Περισσότερα στο προφίλ μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

σχεδιάζω πάνω στο χαρτί και σου μιλάει... εσύ τι θα του πεις;