Τετάρτη 13 Φεβρουαρίου 2013

ΝΟΥΜΕΡΟ 167

 
θα μας βρείτε και στο pinterest
 
 
 
Καλημέρα απο την βροχερή Θεσσαλονίκη!
Σήμερα θα σας παρουσιάσω κάτι απλό, που το αγόρασε μια κοπέλα λίγοα διαφορετική, κλειστού χαρακτήρα, αλλά πολύ ανατρεπτική στις αγορές της.
Το λέω αυτό, επειδή συνήθως φοράει ασημένια καιχ ρυσά και όταν με τίμησε αγοράζοντας κάτι απο μένα όλοι κοιταχτήκαμε. Τα κουμπιά τα αγαπάω, μερικά σχέδια μου κλέβουν την ματιά, και για αυτό είναι κομμάτι των σχεδίων μου. Αν μένετε και εσείς στην πόλη μου και ψάχνετε για κουμπιά, ο χρυσός οδηγός σας δίνει μερικές προτάσεις για να δείτε απο κοντά. xo.gr Koumpia
 Έφτιαξα ένα δαχτυλίδι απο μεσαίου μεγέθους κουμπί πράσινο και ένα απλό μικρό λευκό. Για όλες τις ώρες και τα γούστα
Λοιπόν; Σας αρέσει;

 

 
 


 


2 σχόλια:

  1. Με το ζόρι διακρίνεται το δαχτυλίδι σου.
    Μήπως να έβαζες μια πιό καθαρή φωτό ??
    Πάντως, τα κουμπιά μου αρέσουν πάρα πολύ και η χρησιμοποίησή τους σε δαχτυλίδια ειναι πολύ ωραία ιδέα.
    Φιλιά και καληνύχτα !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. μωρε την βγαζω με το τηλ μου αλλα εγω μια χαρα το βλεπω
    κοιτα οντως ειναι ωραιο το αποτελεσμα αλλα θελει δουλεια πολυυυυυυυυυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

σχεδιάζω πάνω στο χαρτί και σου μιλάει... εσύ τι θα του πεις;