Παρασκευή 18 Ιανουαρίου 2013

ΤΑ STEKIA PANTOU ΠΑΝΕ ΣΤΗΝ ΚΑΒΑ ΚΑΠΝΟΤΟΠΙ ΟΙΝΟΤΟΠΙ

 
θα μας βρείτε και στο pinterest
 
 
 
Καλημέρα σε όλους σας...
Θα σας μιλήσω για την χθεσινή μας εμφάνιση, σε μια κάβα που ήταν στην οδό Παύλου Μελά 28,  όπου μας παραχώρησε τον χώρο τους.
Να ευχαριστήσουμε για αυτό την κάβα Οινοτόπι Καπνοτόπι, και τον υπεύθυνό της Πλάτωνα Αναστασιάδη, όπου ανάμεσα στα κρασιά και τα ανοιχτήρια, παρευρέθηκαν και τα δικά μου οινικά κοσμήματα.
Φυσικά για άλλη μια φορά θα σας πω κάτι. Δεν είναι πως δεν είμαι αισιόδοξη, αλλά γίνομαι πλέον ρεαλίστρια. Το να μου πει ο άλλος στην εκδήλωση που θα κάνω στο προφίλ μου οτι θα ερθει δεν σημαίνει οτι θα έρθει κιόλας. Ακόμα και σε οργανωμένα παζάρια, πάλι δνε πιάνει αυτό. Απλά το κάνεις για διαφήμιση. Και ομολογώ οτι πήγε καλά απο αυτόν τον τομέα.
Αυτό που μου άρεσε πιο πολύ όμως, ήταν κάτι το οποίο δεν διαφημίζεται, απλά το ζεις και το εκτμάς ανάλογα.
Πρώτα πρώτα, εκτίμησα τα κρασιά... Ξέρετε πλέον μια μικρή αδυναμία που τους έχω ε;  Απο την άλλη, τον καλύτερο βοηθό φωτογράφου που είχα, τον μικρό γιο του ιδιοκτήτη, ο οποίος σας υπόσχομαι θα εξελιχθεί σε κρασί συλλέκτη σίγουρα. Χάρηκα για τον ίδιο τον ιδιοκτήτη, ο οποίος είναι μορφή παιδιά πρέπει να τον γνωρίσετε, για να δειτε πως δεν είναι μόνο το τί θα πω εγώ, αλλά να έχετε και προσωπική άποψη. Αυτό όμως που με έκανε να γελάσω κα να χαρώ ήταν κάτι απλό και σύνθετο μαζί.
΄Κάνω ιταλικά, και ίσως, λέω ίσως, ήμαστε το μόνο τμήμα που γελάει πάρα πολύ, χαιρόμαστε πάρα πολύ, και κάνουμε και κάποια πράγματα μαζί. Δύο παο τις 5 κοπέλες που ήμαστε είναι μητέρες, και το να βρεις άνθρωπο να σου κρατήσει τα παιδιά για να πας κάπου είναι πολύ σημαντικό. Το έκαναν και ήρθαν.... Απο μόνο του αποτελεί είδηση γιατί είναι σπάνιο πλέον να το πετύχουμε. ΑΥτό είναι ένα δώρο ανεκτίμητο. Γιατί όσο και να σου λένε θα έρθω αν δεν το δεις πρώτα παο τους δικούς σου οι ξένοι δεν θα έρθουν. ή και το ανάποδο καμιά φορά. Πάντως το κρασί που μας έδωσε ο Πλάτωνας να δοκιμάσουμε ήταν φοβερό λέγεαι Αναστασία από το κτήμα Γέννημα Ψυχής που βρίσκεται στην Ανδριανή Δράμας ένα ροζέ για όλες τις ώρες, και αυτή τη στιγμή μου που έντυσε οινικά, ήταν φοβερό. Απο εκεί και πέρα ώρα να μιλήσει η δουλειά μου.
 Φυσικά το κρασί κυριαρχεί, αλλά πλέον μπήκαν και οι σαμπάνιες, και το ούζο, και το λικεράκι, και πολλά ακόμα σχέδια σε κολιέ και σκουλαρίκια, πάντα απο ανακυκλωμένο χαρτί, και πάντα με σεβασμό στο κρασί. Εν γνώση μου ξέρω οτι πρέπει να έχεις πολύ αυτοπεποίθηση για να μην αγοράσεις το σκουλαρίκι καρδούλα και να πάρεις να φορέσεις την φιάλη, αλλά πραγματικά είναι κάτι διαφορετικό και το χαίρομαι. Φωτογραφίες υπάρχουν στο προφίλ μου στο facebbok  ΤΑ stekia pantou πάνε στην κάβα καπνοτόπι  οινοτόπι. ωστε να δείτε και εσείς μερικά όχι όλα φυσικά απο τα σχέδια μου.
 Επίσης αυτό που με τίμησε είναι οτι ήρθαν δυο φίλες μου που άλλαξαν το πρόγραμμά τους και την δουλειά τους για να με δουν.  Να ευχαριστήσω ξεχωριστά και την Καίτη και την Νατάσα που έκλεισαν με όμορφο τρόπο την βραδιά μας. Η επόμενη εκθεση μας θα είναι στις 26 και 27 Ιανουαρίου στο μαγαζι lena's bistrot στα λαδάδικα κατούνη 7 οπότε σας περιμένουμε.
 Να ευχαριτήσω ακόμα τα πορταλ ας μιλήσουμε για αγαπη  
ipolistonkosmo.gr  thessalonikipress.gr  που έβαλαν ένα αρθρο για τν εκδηλωσή μας.  Και για να γνωρίσετε καλύτερα την κάβα που ήμασταν μπορείτε να διαβάσετε το κείμενο της Ιωάννας Υποδηματοπούλου κάβα καπνοτόπι οινοτόπι 


 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

σχεδιάζω πάνω στο χαρτί και σου μιλάει... εσύ τι θα του πεις;