Παρασκευή 11 Ιανουαρίου 2013

ΝΟΥΜΕΡΟ 141

 
 
θα μας βρειτε και στο pinterest
 
 
Αγαπητοί αναγνώστες μου
το κρασί πλέον δεν πίνεται μόνο, αλλά φοριέται κιόλας. Έτσι είναι ένας τρόπος να το δούμε όλοι μας με άλλο μάτι. Σαν Ιωάννα έχω μια μικρή αδυναμία στα περίεργα μπουκάλια, και στα κρασία υπάρχουν αρκετά.
Ένα απο αυτά είναι και το SOLITAIRE του NICO LAZARIDI. Φυσικά αν θέλετε να μάθετε για αυτό το κρασί μπορείτε να διαβάσετε το κείμενο της Ιωάννας Υποδηματοπούλου εδώ.
Τα stekia pantou έχουν να δείξουν την καλλιτεχνική του πλευρά, η οποία αγοράστηκε απο μια κυρία με πολύ ιδιαίτερο γούστο, που το έκανε αμέσως κομμάτι του ντυσιματός της και μου άρεσε.
Το κάθε κρασί έχει την οινική του ταυτότητα, Τώρα πλέον και την καλλιτεχνική του.
Λοιπόν; Θα το φορούσατε; 

4 σχόλια:

  1. καλη χρονια με υγεια κ πολυ δημιουργικοτητα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χειροτεχνο μου να εισαι καλα ολα καλα να σου πανε ηρεμα και με χαμογελο

      Διαγραφή
  2. Καλώς σε βρήκα και από εδώ!! :)
    To κρασί μπορεί να μην το πίνω,αλλά θα το φορούσα ανετότατα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. βρε καλως την μου ε ειδες ε; να σε τραταρω το κατι τις μου που λενε... να εισαι καλα σε ευχαριστω που ηρθες και στα επομενα σχεδια μου ευχομαι να βρεθουν στα αυτια σου

      Διαγραφή

σχεδιάζω πάνω στο χαρτί και σου μιλάει... εσύ τι θα του πεις;