Σάββατο 22 Δεκεμβρίου 2012

ΝΟΥΜΕΡΟ 127

 
 
θα μας βρείτε και στο pinterest
 
 
Πως θα μπορούσα να μην έχω κάτι σχετικά με το φαγητό και το κρασί ειδικά εγώ μου λέτε; Πώς να ξεχνούσα πως αυτό το ρευστό, υγρό, έχει γίνει για να συνοδεύει τα θεσπέσια καλούδια που κάνει ο καθένας μας σε εστιατόρια και στα σπίτια μας; όταν είδα αυτόν τον μάγειρα τόσο χαρούμενο, ήθελα πραγματικά να τον έχω στην συλλογή μου. Αυτή την στιγμή, που ο κάθε μάγειρα ζει για να απολαύσει, να έρθει κάποιος με τόση χαρά και να του πεί οτι αυτό που ετοίμασε ήταν μαγίκο, δεν την αλλάζεις εύκολα. Ούτε όμως και εκείνη την πολυτέλεια που σου δίνει το επάγγελμα του σεφ, να μαγειρεύεις και να γεύεσαι σπάνιες λιχουδιές με εξαιρετικά υλικά. Η μεγαλύτερη χαρά μου είναι πως τα φοράει μια Οινολόγος απο την Πάτρα κοντά στην Αιγιαλία, και πλέον τα τιμάει κάποιος σχετικός του χώρου. Εύχομαι να τα φοράει όπου μπορεί, και να έχει μέσα της την χαρά αυτής της εικόνας. Και εσείς όταν κάνετε κάτι που σας ευχαριστεί, να το φυλακίζετε στην μνήμη σας για τα δύσκολα και να λέτε οτι αξίζετε τα καλύτερα. Λοιπόν; σας αρέσει;
 



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

σχεδιάζω πάνω στο χαρτί και σου μιλάει... εσύ τι θα του πεις;