Πέμπτη 15 Νοεμβρίου 2012

ΕΚΘΕΣΗ ΚΟΣΜΉΜΑΤΟΣ ΤΣΟ ΤΕΣΣΕΡΑ


θα μας βρείτε και στο pinterest  Αγαπητέ αναγνώστη καλημέρα,

Όπου και αν είσαι, ότι και να κάνεις, καλά να είσαι να με διαβάζεις. Χα χα … όποια και να είναι η διάθεσή σου, πάρε μια κούπα καφέ και έλα να τα πούμε… Μουχαμπέτια ( κουτσομπολιό) θα κάνουμε σήμερα.

 Που λέτε χτες, ήταν μεγάλη μέρα για τα Stekia Pantou, είχανε έκθεση μαζί με άλλα 10 άτομA. Το σύνολο δλδ 11 τσούπρες( κορίτσια στα ποντιακά) μαζεύτηκαν σε ένα μαγαζί εν ονόματι τέσσερα στην Κρήνη, και κάνανε μια έκθεση κοσμήματος. Και εδώ αρχίζουν τα καλά.

 Ώρα 6 το απόγευμα… ένας μουντός καιρός δεν έχει αποφασίσει αν ακόμα θα βρέξει, ή απλά θα είναι φόντο στο μελαγχολικό βράδυ μας, έχω στηθεί στα κύρια ( μες το κρύο δλδ διάλεκτος του σπιτιού μου) και περιμένω την σοφέρ μου. Αμε … τι νομίζετε … η φτώχεια θέλει καλοπέραση. Να ναι καλά που λέτε, η Ελένη μας ( μην ρωτήσετε ποια Ελένη, θα δείτε ξανά μετά) που ήρθε το κορίτσι σαν αστραπή από το σπίτι της, να με πάρει το κακόμοιρο.

  Με την επιχείρησή μου ανά χείρας, ( βλέπετε τα stekia pantou χωράνε κυριολεκτικά παντού χα) φτάνουμε στην ώρα μας, κιουρίες εμείς, και βλέπουμε τον χώρο. Ααα που να σας τα λέω… ζεστός χώρος, με ωραία υλικά, διακόσμηση πρωτότυπη, χωρίς να χτυπά στο μάτι πολύ, προσωπικό εξυπηρετικό, και σαν επαγγελματίας εγώ, με την διαστροφή του επαγγέλματος που με δέρνει, ( το βλέπετε και στα κοσμήματά μου άλλωστε ) κοιτούσα τα κρασιά. Περισσότερα για το μαγαζί βέβαια σε άλλο κείμενο μου. 

 Που λέτε, ρωτούσαμε που και πώς να τα βάλουμε τα καλούδια μας, και μέχρι να συγχρονιστούμε, βοηθούσαμε ο ένας τον άλλον … καταρχάς να πω ότι είχα φύγει από το σπίτι μου με διάθεση να περάσω καλά, και μετά να πουλήσω… όλα και όλα τα νεύρα μου τα θέλω, καλό το χρήμα, αλλά τα χαμόγελα και τα καλά λόγια του καθενός είναι χρυσάφι… και αφού στήθηκε ο καθένας, οι βόλτες άρχισαν για να δούμε τις δημιουργίες, γνωριμίες γίνανε, φώτα άναψαν, και όλες είχαμε μια καλή διάθεση…

  Παιδιά μου, οι φωτογράφοι βροχή, προσπαθούσα να κρυφτώ η σταρ και δεν μπορούσα, θα ήθελα να κοινοποιήσω πως, όπου και να πάω είμαι ινκόγκνιτο… κανείς δεν ξέρει ποια είμαι, μέχρι να με δει οπότε… χμ χμ σας παρακαλώ ας το κρατήσουμε έτσι καλύτερα. Ελάτε στις εκθέσεις να τα πούμε από κοντά, να με πείτε και μια γνώμη. Για να ξέρετε,  ήμασταν  πρώτο τραπέζι πόρτα η χειροποίητο κόσμημα ελένη διαμαντή   μετά φυσικά τα STEKIA PANTOU μετά ήταν η lucky-fo  μια άλλη κυρία, φυσικά η mammy knows επειδή παντού υπάρχει μια μανούλα που τα ξέρει όλα, σε ένα αναπαυτικό καναπέ, με ένα τραπέζι όλο δικό του ήταν ένα κορίτσι από άλλη εποχή ντυμένο η TopCreationsHandmadeJewellery λίγο πιο πέρα στο ημίφως της λάμπας μια καλλιτέχνιδα με μαθήματα πολλά στην πλάτη της ( γνώρισα την καθηγήτριά της και τον πατέρα της καθηγήτριας, φυσιογνωμίες στον χώρο τους) την γνωστή σας ελπίζω  L-Artigianale-di-Maria και οι πραγματικές σταρ της βραδιάς, που όλοι τους φωτογράφιζαν ήταν η LENA SKREKOU, http://poppysstuff.blogspot.gr/, ELLEN JEWLSElli-Lou-handmade-stories KAI ΆΝΕΛΗ…

 Να τονίσω ότι ήμασταν στην Καλαμαριά… το γνωστό μέρος που μένουν σε μεγάλο ποσοστό οι Νεόπλουτοι ένα νέο είδος νεοέλληνα, γιατροί , δικηγόροι και ψώνια… άντε και λίγος κόσμος που είχε σπίτια από γνωστούς. Και δεν το λέω τυχαία… σιχαίνομαι να βλέπω κόσμο Πέμπτη βράδυ, από τις 6 και μετά να έχει ντυθεί λές και πάει στα μπουζούκια, με βάψιμο για μετά τις 12 το βράδυ, να έχει βάλει κάτι λιτό και απέριττο κοινώς μια γούνα και μια γόβα, και να λέει «αχ χρυσή μου πόσο καλά τα κάνει μπράβο σου, αλλά δεν έχω λεφτά να τα πάρω» ένα έχω να πω ΤΙ ΤΡΑΒΑΜΕ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ…

 Το καλύτερο όλων και θέλω να το πω είναι οι κυρίες και τα παιδιά από το προφίλ που είπαν ότι θα έρθουν και ήρθαν και μας τίμησαν και τα είπαμε από κοντά. Και κυρίως τις 2 κοπέλες που αγόρασαν κάτι από μένα… τουλάχιστον δεν στήθηκα τσάμπα τόση ώρα. Να πω, πως πρέπει να λέμε ευχαριστώ σε όσους αγοράζουν τέτοια εποχή κάτι από τον καθέναν, και που έχει μια δημιουργία μας. Για αυτό χαίρομαι για την κάθε μια σας που έχει κάτι από εμένα, να είστε καλά κορίτσια.

 Και αφού η ώρα έδειξε 12 τα μάγια λύθηκαν, η άμαξα έγινε κολοκύθα, και τα κορίτσια χάθηκαν στο μαύρο βράδυ… να πούμε ευχαριστώ στο μαγαζί για την υπέροχη βραδιά και διοργάνωση να το ξανά κάνουν παρακαλώ… και να τα πούμε ξανά..

 Τα STEKIA PANTOU θα είναι στο μαγαζί ABSINTH στην Ισαύρων από τις 1-8 Δεκεμβρίου, από τις 6 και μετά το απόγευμα οπότε θα μπορέσετε να έρθετε και εκεί ελπίζω να μας δείτε. ]

8 σχόλια:

  1. Καλημέρα
    Εύχομαι την επόμενη φορά να πουλήσεις πιο πολλές από τις όμορφες δημιουργίες σου...δυστυχώς ζούμε σε μια εποχή οικονομικής αβεβαιότητας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εγώ θα σου ευχηθώ καλή συνέχεια σε όλες τις εκθέσεις που συμμετέχεις.Τα κοσμήματα που κάνεις είναι ιδιαίτερα και πρωτότυπα.Καλή επιτυχία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Α ρε Ιωάννα με τα άρθρα σου!!Άλλο ένα καλογραμμένο άρθρο απο εσένα που με τιμάει.Εμείς ευχαριστούμε για την όμορφη και τρελή παρέα σου!!Φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. εύχομαι να εχουμε υγεια πανω απο ολα να λεμε ευχαριστω για ολα αλλα δεν μπορω να μου λεει ο αλλος δεν εχω σε μενα και να παει να παιρνει απο αλλου και πιο ακριβα ε ειπαμε καλη καλη αλλα φτανει πια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. δαφνοφιλια μου μια κοπελα μου ειχε πει καποτε πως στην χωρ αας δεν εχουμε κουλτουρα για το διαφορετικο τοτε ειχα αντιδρασει τωρα το βλεπω δεν μπορουμε και κυριως δεν τολμαμε να κανουμε κατι διαφορετικο με το σκεπτικο οτι δεν θα πουλησει. ας ημαστε καλα πρωτα και ας δουμε πως θα παμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμένα μου αρέσει όταν η κάθε μία κοπέλα έχει το δικό της στυλ στα κοσμήματα που φτιάχνει.Έτσι η κάθε μία μας έχει το δικό της κοινό βρε αδερφέ!! Γι΄αυτό λοιπόν δημιουργούμε για το κοινό μας.Φιλιά πολλά

      Διαγραφή
    2. δεν το ειχα σκεφτει ετσι... δλδ εχω το κοινο μου λες ε; χμ θα το προσεξω τοτε οσο μπορω να σαι καλα αν ανηκεις μεσα σε αυτο... οτι μου ταιριαζει το φτιαχνω και το αγαπω πολυυυυυυ

      Διαγραφή
  6. αγαπητη ελενα κατα κοσμον μου ελενη ειδα το ονομα αυτο και αναρωτηθηκα ποια εισαι χαχα να σαι καλα μωρε αυτοκινητο και βενζινη να χεις να με μεταφερεις αντε και στην επομενη τωρα να σκισουμεεεεεεεεεε

    ΑπάντησηΔιαγραφή

σχεδιάζω πάνω στο χαρτί και σου μιλάει... εσύ τι θα του πεις;