Τρίτη 21 Αυγούστου 2012

ΝΟΥΜΕΡΟ 95



ΑΝ ΈΧΕΤΕ pinterest ΘΑ ΤΟ ΒΡΕΊΤΕ ΕΔΩ

Καλημέρα σε όλους!!!

 Ένα υλικό που ήθελα να χρησιμοποιήσω καιρό ήταν τα κουμπιά. Σαν υλικό θέλω να ξέρετε ότι είναι ακριβό. Οπότε αν πάρετε κάποιο κόσμημα με αυτό το υλικό να έχετε το νου σας. Και να μην σας κλέψουν με αυτήν την δικαιολογία, αλλά και να μην πληρώσετε φθηνά. Όμως μερικά σχέδια αξίζουν. Είδα κάποια και τα ερωτεύτηκα από την αρχή. Αποφάσισα, όταν βρίσκω κάποια, να τα παίρνω για δημιουργία. Ξεκίνησα με ένα κάπως μεγάλο για συμβολισμό.

   Πάνω του έχει σχέδια από καρδιές. Είπα πως θα συμβολίζει όσα αγαπώ. Η κόκκινη καρδιά που έχει, για μένα συμβολίζει το πάθος που πρέπει αν έχουμε για όσα αγαπάμε, τη δύναμηνα συνεχίζουμε ακόμα και στα δύσκολα, και το κόκκινο να ξέρετε πως κρύβει μια θαλπωρή. Έχει πάνω το κουμπί μια πράσινη καρδιά, για να δείξει, ότι πρέπει αν αγαπάμε την φύση, να την φροντίζουμε, για να μας προστατεύει. Μια γαλάζια καρδιά, τόσο απέραντη όσο και η θάλασσατο απέραντη είναι το φυσικό μέγεθος που θα έπρεπε να έχει η κάθε καρδιά. μωβ καρδιά για τον πόνο και την μοναξιά που μας σκεπάζει κάποιες στιγμές στην ζωή μας.

  Όλες αυτές οι καρδιές, είναι σε ένα κουμπίπου εγώ το έκανα δαχτυλίδι, για λεπτά δάχτυλα όμως. Εύχομαι, αυτή που θα το διαλέξει, να βρει τους δικούς της συμβολισμούς.

Λοιπόν; Σας αρέσει;

6 σχόλια:

  1. Είναι πολύ όμορφο!!!Λατρεύω τα κουμπιά στα κοσμήματα και μου άρεσε και πολύ και το κείμενο που το συνοδεύει!!!Φιλάκια και καλή συνέχεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ όμορφο το δαχτυλίδι σου Ιωάννα! Αυτό που με συγκίνησε όμως, είναι οι συμβολισμοί που του έδωσες!!
    Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. σπυριδούλα μου ευχαριστω που μου ειπες την αποψη σου την χρειάζομαι. πολυ μου αρέσουν τα κουμπια και εμένα. ελπίζω να σε βοήθησε το κείμενο και να το θυμάσαι μέσα στην μέρα σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. τελια μου που προσφατα εμαθα οτι σε λενα χριστινα καλως ηρθες παλι. πανω στο χερι της καθε μιας δειχνει ωραια. ευχομαι αυτη που θα το παρει να δωσει τους δικους της συμβολισμους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Λατρεύω τα μεγάλα δαχτυλίδια και μου αρέσει πολύ αυτό που έφτιαξες.
    Η φωτογραφίες σου όμως νομίζω ότι το αδικούν.
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. καλησπερα μητερα του ιντερνετ χαχα να σαι καλα που ηρθες καλως σε βρηκα και εδω ναι ομολογω οτι για να δειχνει καλα πηγα πολυ κοντα του και καπως χαθηκε αλλα γενικα ειναι ωραιο δαχτυλιδι να τον χαιρονται ευχομαι

    ΑπάντησηΔιαγραφή

σχεδιάζω πάνω στο χαρτί και σου μιλάει... εσύ τι θα του πεις;