Παρασκευή 17 Αυγούστου 2012

ΝΟΥΜΕΡΟ 93


Μια απο τις ταινίες που τις έχω μέσα στο μυαλό μου, όπως και το βιβλίο. μοναδικό και τόσο αληθινό.
Πιστέψτε με εκεί έξω η ζωή γράφει πιο περίεργα σενάρια απο τους ανθρώπους στο χαρτί.
Πριν χάσεις κάποιον όσο τον έχεις δείξτου τι σημαίνει για σένα.
δέσου με την παρουσία του και όχι με την απουσία του.
Τα πάντα ανατρέπονται ξαφνικά.
Μην φτάσεις στο σημείο να πονέσεις για να εκτιμήσεις.
Και το κυριότερο....
Το σ' αγαπώ
 μην το βάλεις σε υστερόγραφο αλλά στην αρχή στην μέση και στο τέλος της μέρας, της ζωής, της πρότασης...

4 σχόλια:

  1. Υπέροχα τα λόγια σου... Είναι πράγματι πολύ συγκινητική ταινία.. Κι όπως είπες, το Σ' αγαπώ να μπει στην αρχή και όχι σαν υστερόγραφο!! Υπέροχο κόσμημα!
    Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. τελια μου να εισαι καλα που σου αρεσε και τα ειπες τοσο ωραια... ειναι μια λεξη μια κατασταση ενα συναισθημα που ειναι γεματο χαρα και ζωη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Είναι μια ταινία που κι εγώ αγάπησα....κι έχεις τόσο δίκιο σε αυτά που γράφεις...Οι άνθρωποι ξεχνάμε τόσο εύκολα, πόσο τρωτοί είμαστε.Τέλεια ιδέα για σκουλαρίκια....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. καπα μου καλως ηρθες παλι χαχα βρε μανουλα τα ειχα βαλει στην σελιδα σου για να τα χαρεις και εσυ. ευχομαι οσοι την ειδαν την ταινια να του εμεινε και ενα μαθημα πλεον. να προσεχουν οτι εχουν. να σια καλα κουκλα μου για τα καλα οσυ λογια

    ΑπάντησηΔιαγραφή

σχεδιάζω πάνω στο χαρτί και σου μιλάει... εσύ τι θα του πεις;