Τρίτη 17 Ιουλίου 2012

ΝΟΥΜΕΡΟ 87






Φυσάει…

Και μέσα σε αυτήν την δροσιά, είπα να φτιάξω κάτι, πριν μας πιάσει η ζέστα. Ο αέρας μου έφερε μια ιδέα…

Μια από τις κύριες ενασχολήσεις μου πια, είναι να γράφω άρθρα προτάσεις για κρασιά, μιας και είμαι γευσιγνώστρια κρασιών ή αλλιώς sommelier.

Αυτό που χάρηκα απόψε, είναι που βρήκα τρόπο, να ταιριάξω τα κρασιά που μου αρέσουν, με τα κοσμήματα μου.

Ένας κυρίως παράγοντας, που αγοράζουν κυρίως οι γυναίκες κρασιά, αν δεν ξέρουν τι αγοράζουν είναι η εμφάνιση. Τον Δεκέμβρη που μας πέρασε σε μια έκθεση, είχα δοκιμάσει σε αποκλειστικότητα αυτό το κρασί. Λέγεται bianco nero που στα ελληνικά σημαίνει άσπρο μαύρο. Αφρώδες κρασί, γευστικό, και από πολλές ποικιλίες. Όταν το είχα δοκιμάσει, δεν είχε την τελική του μορφή. Τώρα όμως που την είδα την αγάπησα τόσο πολύ που την έκανα σκουλαρίκια.

Αν δεν σας αρέσει στην γεύση μπορείτε απλά να το φορέσετε.  Έτσι για να τολμήσετε το διαφορετικό. Λοιπόν τι λέτε; Να σας ανοίξω ένα μπουκαλάκι;  περισσότερα για το κρασί αυτό θα μάθετε απο το κείμενο της Ιωάννας Υποδηματοπούλου bianco-nero-pink-sparkling

4 σχόλια:

  1. Σου ταιριάζει απόλυτα ;)!!!Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. κουνελακι μου; που χαθηκες; εισαι καλα; χαχα ναι μου ταιριαζει λες ε; αυτη που θα τα παρει θα της πανε πιο πολυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αυτή που θα τα πάρει θα έχει και δωρεάν μαθηματάκι περί διαφόρων ποικιλιών κρασιού από τον master ???? Είναι πολύ όμορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κοιτα το πακετο εχει μαθημα πως να το πιεις ποτηρι και δυο μπουκαλι χαχα
    ας το χαρει καια ς το ψαξει μετα αξιζει ειναι ωραιο και δροσερο

    ΑπάντησηΔιαγραφή

σχεδιάζω πάνω στο χαρτί και σου μιλάει... εσύ τι θα του πεις;