Τρίτη 26 Ιουνίου 2012

ΚΑΤΙ ΑΧΝΙΖΕΙ ΓΛΥΚΑ ΤΙ ΕΙΝΑΙ;


Για να δούμε, για να δούμε…

Πώς να ξεκινήσω ένα κείμενο, όταν πρόκειται για ένα δώρο που το έχω κερδίσει εδώ και πάρα πολύ καιρό, αλλά τώρα κατάλαβα ότι δεν το έχω βάλει εδώ μέσα;

 Πώς να μιλήσω για την αδυναμία των Ελλήνων, που ξεπερνά και την χώρα που το παράγει το προϊόν;

Πώς να μιλήσω για μια εικόνα που είναι τόσο μοναδική, σε τρυφερές στιγμές, και όταν γίνεται οι γυναίκες λιώνουν για την πράξη αλλά και για την γεύση του;

Ε ναι λοιπόν… θα το πω απλά.

Πώς να αντισταθείς στον καφέ που όλοι τρελαίνονται αν δεν πιούν το πρωί και έχει άπειρες γεύσεις και πολλούς συνδυασμούς; Και πώς να πεις όχι στο ζεστό αχνιστό κρουασάν;

Φανταστείτε εμένα τώρα που στο ένα λέω όχι και στο άλλο λέω ναι που τα έχω και τα δυο μαζί σε σκουλαρίκια που τα ήθελα και ναι ήμουν τυχερή και τα κέρδισα στον διαγωνισμό της Βάσιας. Δυστυχώς δεν τα έχω βάλει γιατί όταν ήρθαν είχε χαλάσει το φλιτζάνι με τον καφέ, αλλά τα έχω και τα θαυμάζω. Βέβαια αν θέλετε να δείτε και άλλες δημιουργίες μπείτε εδώ κάτι θα βρείτε γλυκό.

Λοιπόν; Θα το τρώγατε;


10 σχόλια:

  1. Θα έπαιρνα το κρουασανάκι για πρωινό, το καφεδάκι για απογευματινό!! Με γεια το δώρο σου!! Το κρουασανάκι μπορείς ακόμη να το τιμήσεις οπότε καλοφόρετο! χιχι! Καλή εβδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Νομίζω πως έχεις καταλάβει από αυτά που γράφω ή σου λέω ότι έχω τρελή αδυναμία στον καφέ!!! Οπότε λατρεύω την σημερινή σου ανάρτηση!!! Πολύ όμορφο το δωράκι σου! Να το χαρείς!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημέρα.Άκουσα για άχνισμα και νόμιζα θα φάμε!!!!
    Χα χα χα.....
    Καλά το κορίτσι είναι απίστευτο,έχει φοβερή φαντασία!!!Η ημερομηνία είναι παλιά.Δεν ασχολείται άλλο;
    Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. τελια μου χανει αν το βαλω μονο του μαζι ηταν το εφε κριμα παντως αλλα κατι θα κανω χτες ειδα οτι το ειχα φωτο απο τις 5/12/2011 και το εβαλα τωρα απαπα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. δημητρα ε χμ ακομα να το καταλαβω χαχα βρε ολοι εχουν κατι με αυτο το μαυρο ζουμι μονο εγω δεν το χονευω το εχω αλλα δεν μπορω να το χαρω παει το φιτζανι εσπασε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. αννα ασχολειται αλλα στο προφιλ της μαλλον πιο πολυ μωρε απο φαντασια αλλο τπτ να τα δεις ολα να τρελαθεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. διάβαζα κι εγώ και είχα και μια λιγούρα και περίμενα να δω κανένα λαχταριστό αφράτο κρουασάν...χαχαχα...άμα ο άνθρωπος έχει το μυαλό συνέχεια στο φαί τί να πεις? καλοφόρετα τα σκουλαρικάκια σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Είναι υπέροχα τα σκουλαρικάκια! Σου έρχεται να τα φας! Τώρα πεθύμησα κρουασάν χεχεχε Πολλά φιλούθκια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. πελη μου θελω να σου πω οτι αν μου ελεγαν και εμενα για κρουασαν και εγω θα ετρεχα αν ειναι και αφρατα δεν θα τα φαει κανεις χαχα να εισια καλα και να τα λεμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. βασιλικη μου να εισια καλα σκεψου τις θερμιδες και πως θα τις δειωξεις χαχα να περνας καλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή

σχεδιάζω πάνω στο χαρτί και σου μιλάει... εσύ τι θα του πεις;