Δευτέρα 25 Ιουνίου 2012

BAZAAR STO BLISS ΕΡΜΟΥ 51




καλημέρα καλημέρα....
γυρισα παο την Σαντορινη και η προσγίωση ηταν τόσο ανόμαλη, που έτρεχα σαν τρελή χτες να διαβασαω λογιστική, πήγαμε με τον πατέρα μου σε κατι γνωστους μας για να λυσουν τις ασκήσεις και γίναμε λούτσα.
όμς εχω την υποψια οτι κατι θα γινει θα δουμε 
βρε κοριτσια μου αμαν αμαν τι σας επιασε; εχω το δικαιωμα να μην ειμαι παντα μες την τρελη χαρα οπως και εσεις. ενα κείμενο ηταν που μου αρεσε και ταίριαζε με το κόσμημα και για αυτο το εβαλα.
που λέτε πριν καιρό είχαμε κάνει μαι έκθεση κοσμήματος 2 κοπέλες εγω και η ελένη και περάσαμε τέλεια μεταξύ μας γιατί γνωριστήκαμε ακόμα καλύτερα, αλλά κόσμο πολύ δεν είχε. όσοι ήρθαν όμως, αγνωστοι που δεν μας ηξεραν ή δεν το ειχαν δει καπου, μας είπαν καλά λόγια, μας ενθαρυναν, και έτσι πήγαμε λίγο πιο καλές και διαφορετικές στα σπίτια μας. 
γνωρίσαμε ένα νεό μαγαζ΄και το ευχαριστούμε που μας έδωσε τον χωρο του το Bliss ερμου 51 πολυ καλη συνεργασια και ελπιζω να ξανα παμε, με μεγαλυτερη παρεα.
θα ηθελα να ευχαριστησω οσες απο το προφιλ μου ή απο εδω μεσα περασατε και ειπατε ενα γεια και πηρατε κατι για σας απο εμενα πολυ το χαιρομαι πλεον οταν το κανετε και σας ξερω.
ελπιζω και παλι στο επομενο παζαρι μου να ερθετε για να γνωριστουμε.  

10 σχόλια:

  1. Καλημέρα.Καλώς ήρθες.Εγώ θα περιμένω ειδοποίηση.
    Καλά στη Σαντορίνη δεν είχε κώλους να δεις κι έβλεπες του Παπακαλιάντη;χαχα πόσο γέλασα όταν το διάβασα!!Καλή εβδομάδα.Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα κι από εδώ Ιωάννα!!! Εύχομαι το μάθημα να το πέρασες!!! Είμαι εδώ και μέρες πάνω από την αναλυτική χημεία και δε μπορώ να την βγάλω με τίποτα... Όσο για το προηγούμενο κείμενο, εξαίσιο. Και το κόσμημα πανέμορφο! Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ!!! ΜΙΑ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΑΚΡΩΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΚΑΙ ΕΜΠΝΕΥΣΜΕΝΗ,ΜΕ ΧΡΗΣΗ ΤΟΣΟ ΑΠΛΩΝ ΥΛΙΚΩΝ. ΕΥΧΟΜΑΙ ΠΑΝΤΑ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΤΟΣΟ ΕΥΦΑΝΤΑΣΤΗ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΟΠΩΣ ΣΗΜΕΡΑ. ΚΑΛΗ ΒΔΟΜΑΔΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΣΕ ΟΤΙ ΚΑΝΕΙΣ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. αννα μου κοιτα να δεις ειχε κωλους παντω αλλα για να μην γινω κωλος με τους ξενους ειπα να δω τον δικο μου που λατρευω εεεεε χριστοφορος ειναι αυτος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. δημητρα θα σε αναψω και εσενα ενα κερι στον αγιο σπυριδωνα που ολους τους βοηθα ηρεμια και με πιστη κατι θα γινει θα πεσουν οτι ξερεις εσυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. βασω μου καλως την μου πωπω καλε με κανει και κοκκινιζω με τα καλα οσυ λογια μπραβο σου και ευχαριστω πολυ με στηριζει αυτο. θα κανω οτι μπορω για να συνεχισω μα καθε αναρτηση ειναι ενα νεο αγχος μου αν θα αρεσει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ελπίζω να πέρασες όμορφα!! Όσο για την προσγείωση.. καλό κουράγιο!! χαχα! Καλή εβδομάδα!!! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλώς ήρθες Ιωάννα και καλή εβδομάδα.Καλά αποτελέσματα.Πολλά φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. τελια μου περασα υπεροχα ενα μαθημα ακομα 2/7 και μετα παω ταξιδι αντε πια να περνας καλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. δαφνοφιλια μου περασα καλα προσγιωθηκα ανωμαλα με το μαθημα αλλα καλα πηγα

    ΑπάντησηΔιαγραφή

σχεδιάζω πάνω στο χαρτί και σου μιλάει... εσύ τι θα του πεις;