Πέμπτη 21 Ιουνίου 2012

ΝΟΥΜΕΡΟ 76





Η Σαντορίνη, είναι ένα μαγευτικό νησί.

Όσοι έχουν έρθει το ξέρουν. Όσοι δεν το έχουν τολμήσει, καιρός είναι να την δουν. Έχει χαρακτηριστεί, ως ένας προορισμός, που πρέπει να τον δεις, έστω και μια φορά στην ζωή σου.

 Θα ήθελα να πάρω μέρος στην διαφήμιση ενός χυμού, που παίζει παντού, και γυρίστηκε στην Σαντορίνη, και δείχνει τον υγιεινό τρόπο ζωής.

Εγώ, είμαι στην Σαντορίνη, βέβαια για δουλειές, αλλά κάτι έχω δει και κάτι έχω θαυμάσει, όσο μπόρεσα. Όμως , αυτό το νησί, μου έδωσε έμπνευση, και είπα ότι θα κάνω μια νέα σειρά. Όσοι κάνουν δουλειές με τα χέρια, ξέρετε πως αν σου μπει η ιδέα, μέχρι να την δεις υλοποιημένη, δεν ηρεμείς.

Δεν ανέφερα τυχαία τον χυμό. Τώρα το καλοκαίρι καλό είναι να τρώμε φρούτα, ακόμα και για μεσημεριανό. Αλλά εκείνη η στιγμή, που μπροστά σου μπαίνει μια σοκολάτα σου μένει αξέχαστη. Πώς να αντισταθείς ε; έχει και κάποια καλά η σοκολάτα. Βιταμίνες, ιχνοστοιχεία, και βοηθάει σε πολλές συμπεριφορές. Σε τέτοιες περιπτώσεις όμως , όπως ζει η χώρα μας που τα πάντα είναι ακριβά, ακόμα και αυτήν, σκεφτόμαστε να την πάρουμε.

 Εγώ το έχω πει. Μείνε ήρεμη, και τρώγε σοκολάτα. Αυτό το κείμενο μου άρεσε, το βρήκα και το έκανα σκουλαρίκια για τους φανατικούς του είδους. Φυσικά, αυτή που θα το πάρει, ή αυτός που θα το πάρει για κάποια γυναίκα της ζωής του, θα είναι μια που θα το χαρεί, θα είναι ναρκομανής της σοκολάτας, και με καμάρι θα το φοράει και θα το δηλώνει.

Όσο για αύριο στον αγώνα, αν ακούσετε μια δυνατή φωνή, από το Αιγαίο, εγώ και οι συνάδελφοί μου θα ήμαστε, που μόνο ήρεμοι δεν θα ήμαστε, και θα τρώμε σοκολάτα.

Λοιπόν; Σας αρέσει;

24 σχόλια:

  1. Δεν έχω πάει Σαντορίνη ακόμη.Πιστεύω να το κάνω κάποια στιγμή.Να περάσεις καλά.Τα σκουλαρικάκια λαχταριστά σαν τη σοκολάτα.Πειράζει αν τρώω σοκολάτα είτε είμαι ήρεμη είτε όχι; Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. δαφνοφιλια μου οχι φατην οποτε θελεις παντα το ιδιο καλο κανει. χαχα να πας μανα μ αξιζει τον κοπο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Φανταστικά σκουλαρίκια!!! Ωραίο το μότο. Μάλλον είμαι στο ελάχιστο ποσοστό των ανθρώπων που δεν τρώω σοκολάτα... Πάντως από την ανάρτησή σου και μόνο σκέφτομαι να πάω Σαντορίνη κάποια στιγμή!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. να πας να την δεις και να πας στο ζαχαροπλαστειο που θα σου πω δεν θα μπορεις να αντισταθεις στην ποικιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Σαντορίνη ένα απ'τα όμορφα στολίδια του Αιγαίου μας!!!Πήγα πριν αρκετά χρόνια.
    Σοκολάτα....αγαπημένη,δεν το συζητώ.....
    Τα σκουλαρίκια πρέπει να τα επαναλάβεις,γιατί υπάρχουν πολλές φανατικές!!!!!!
    Καλά να περάσεις,αύριο θα έχω το νου μου ν'ακούσω τη φωνή σου....χα χα χα.Φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. καλησπερα..τι ωραια μ αρεσει ο τροπος που γραφεις τις αναρτησεις συ αν και ειμαι καινουρια ακομη στο σπιτακι σου

    πολυ ωραια η ιδεα των σκουλαρικιων και ειναι και ωραια σκουλαρικια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Είναι φανταστικά!! Είναι τέλεια!! Εγώ είμαι φανατική της σοκολάτας! Δεν μπορώ να αντισταθώ με τίποτα!! Άνετα θα τα φορούσα τα σκουλαρίκια σου!! Φιλάκια και καλό βράδυ Ιωάννα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. αννα μου ενα δυο ενα δυο με λαμβανεις; απο τωρα κανω προβες. ναι ειναι μαγευτικο μερος και στα χρωματα που θελω γυρω μου μερικοι ανθρωποι μου το χαλανε αλλα κατα τα αλλα μουρλι. μωρε εχω προβλημα. το τρως το σκουλαρικι η το φορας; ελπιζω η τυχερη να το φοραει και να το χαιρετε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. δελφινακι μου εσυ να τρεχεις στα νερα να σε βλεπουμε. να εισαι καλα και παντα δημιουργικη . βρε δεν εχει σημασια αν εισαι καινουργια ή παλια. το ιδιο γραφω χμ ας πουμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ουπςς....το γραψα λαθος :)

      ηθελα να πω οτι ειμαι καινουρια , εχει λιγες μερες που σε διαβαζω, αλλα μ αρεσει ο τροπος που τα γραφεις

      Διαγραφή
    2. το ξερω μανα μ το καταλαβα αλλα ε χμ καπως ετσι γραφω γενικως αλλα μαλλον πρεπει να αλλαξω λιγο στυλ

      Διαγραφή
    3. οχι γιατι να αλλαξεις στυλ; μετα δε θα εισαι εσυ....το καθε τι σε μας ειτε εμφανιση ειτε χαρακτηρα αυτα ειναι που συμπληρωνουν τον εαυτο μας, αμα κατι αλλαξεις δε θα εισαι εσυ μετα , ετσι πιστευω

      Διαγραφή
  10. παιδια πιαστε την τελια ειναι ναρκομανης της σοκολατας. παιδι μ θα σου δωσω οση θες οση εχω και θα τα χαρεις να τα φορας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Σ ευχαριστώ για το ενδιαφέρον, ναι προχωράει ο διαγωνισμός μου, σήμερα κιόλας έλαβα ακόμη μία συμμετοχή, την εικοστή μου :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. δελφινακι μου μπραβο αντε με το καλο να γινουν πολλες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εισαι πολυ γλυκια, σ ευχαριστω για το ενδιαφερον και την ευχη
      μου αρεσει που αναμεσα τους υπαρχει και η δικη σου συμμετοχη

      Διαγραφή
    2. ε πως οτι μπορουμε κανουμε τσαμπα ειναι βρε και πολυ δημιουργικο

      Διαγραφή
  13. Πολύ όμορφα είναι...
    Σαντορίνη δεν έχω πάει και ένας θεός ξέρει αν θα πάω ποτέ...θα ήθελα πάντως!!
    Καλή σου μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Κοπελιά μου όταν επιστρέψεις με το καλό από το νησί, θα τον πιούμε έναν καφέ να σου δώσω την Πίκλα που την κέρδισες έτσι? Τα σκουλαρικάκια σου πολύ όμορφα! Είσαι χρυσοχέρα!
    Ανυπομονώ να γνωριστούμε! Γράψε μου στο μαιηλ μου όταν γυρίσεις!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. μαρια μου ειναι υπεροχη και σε κανει να ονειρευεσαι και να δημιουργεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. γεωργινα μου χαχα καλως ηρθες πρωτα πρωτα και μετα τι ειναι η πικλα που κερδισα; να σαι καλα που σου αρεσαν αλλα δεν ειναι διαιτιτικα για να σε βοηθησουν να χασεις κιλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Απαπα! Καλά κι εγώ σκανάρω κάποιες αναρτήσεις αλλά εσύ είσαι πρωταθλήτρια! Πίκλα ονόμασα χιουμοριστικά το χειροποίητο αλογάκι που κέρδισες...Μπες εδω http://profanws8adunatisw.blogspot.gr/2012/06/blog-post_20.html
      και εδω
      http://profanws8adunatisw.blogspot.gr/2012/06/bright-site-of-life.html
      και θα καταλάβεις...
      Α ρε κοπελιά! Φυσάει πολύ εκεί στο νησί μάλλον και σε πήρε τα μυαλά!
      Ευχές πολλές!

      Διαγραφή
  17. γεωργινα μ εχει ζεστη και υγρασια αλλα και ζεστη και μερικες κρυες θαλασσες αλλα το βραδυ ειναι ωραια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Η Σαντορίνη είναι πράγματι ένα μαγευτικό μέρος! Έχω πάει δυο φορές έως τώρα αλλά είναι απο τους προορισμούς που δεν θα με ένοιαζε να πηγαίνω κάθε χρόνο. Όσο για τη σοκολάτα έχω τις μέρες μου αλλά όποτε τη βρώ δεν αντιστέκομαι. Γιατί να αντισταθώ σε μια απόλαυση? Όμορφα και τα σκουλαρίκια με νόστιμη λεζάντα! Γειά χαρά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

σχεδιάζω πάνω στο χαρτί και σου μιλάει... εσύ τι θα του πεις;