Κυριακή 17 Ιουνίου 2012

ΝΟΥΜΕΡΟ 74


Είναι η γιορτή του πατέρα… η γιορτή της δημοκρατίας δεν είναι για μένα και ελπίζω και για κανέναν γιατί κουράστηκα όλοι να το παίζουν σωτήρες και τελικά να βουλιάζουμε.

 Για κάποιους άντρες είναι όνειρο ζωής να γίνουν πατέρες, άλλοι δεν το θέλουν και το ζουν και άλλοι το προσπαθούν πολύ. Για όσους έχουν παιδιά, για όσους περιμένουν, για όσους το σκέφτονται, για όσους το προσπαθούν ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΜΠΑΜΠΑΔΕΣ θα πω.

 Τώρα θα μου πείτε, τι σχέση έχει αυτό, με τον κολιέ που σας παρουσιάζω ε; να σας πω. Αύριο ο μπαμπάς μου γιορτάζει οκ; Και δυστυχώς δεν μπορεί να φάει παγωτό. Άλλοι , έχουν δυσανεξία στην λακτόζη, και δεν έχουν δοκιμάσει ποτέ. Άλλοι πάλι, μπορούν να φάνε και το ονειρεύονται  γιατί δεν θέλουν τις θερμίδες.

 Ε λοιπόν, εγώ έκανα ένα κολιέ για όλους. Για όσους μπορούν και τολμάνε κάτι διαφορετικό, για αυτούς που βαριούνται να βγούν στην ζέστη να πάρουν, δεν ξέρουν να φτιάξουν και γενικά το ονειρεύονται.

 Λοιπόν; Σας αρέσει;

8 σχόλια:

  1. Όμορφο!!!! Βέβαια εγώ δεν αντιστέκομαι στα παγωτάκια! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. καλα κανεις κουκλα μ και δεν αντιστεκεσαι και ακομα καλυτερα αν το φτιαχνεις εσυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ μου αρέσει!!
    Και μου αρέσει που τους σκέφτηκες όλους!
    Χρόνια πολλά στους μπαμπάδες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. μαρια μ καλως ηρθες στο σπιτακι μου να εισαι καλα για την επισκεψη
    ε μωρε ολος ο κοσμος ειναι ξεχωριστος και πρεπει να τον σεβομαστε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. πολύ γλυκιά η σκέψη σου χρόνια πολλά σε όλους τους μπαμπαδες
    πολυ ομορφο κολιε με ωραια χρωματα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Να ονειρεύεσαι παγωτάκια.. Να τα γεύεσαι είναι τόσο καλύτερο!! χιχι! Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. δελφινακι ειναι για ολους τους γλυκους μπαμπουληδες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. τελια μου σκεφτομαι και τις θερμιδες πως να το κανουμε ειναι πολλες

    ΑπάντησηΔιαγραφή

σχεδιάζω πάνω στο χαρτί και σου μιλάει... εσύ τι θα του πεις;