Πέμπτη 14 Ιουνίου 2012

ΝΟΥΜΕΡΟ 71


Να σας ρωτήσω;
Ποιος από εσάς έχει δει αστερία; Εγώ όχι πάντως
Τους βλέπω στα μαγαζιά, στις βιτρίνες, αλλά από κοντά όχι και είναι κρίμα γιατί είναι όμορφοι.
Έτσι ήθελα έναν δικό μου που να τον γνώριζα από την γέννηση του και έτσι έφτιαξα αυτόν τον απλό κολιέ.
Τον αγάπησα γιατί μου χαμογέλασε και μου έβαλε με όμορφο τρόπο τα γυαλιά.
Να προσέχω στην παραλία, για τον γατούλη μου…
Να μαζεύω όμορφα κοχύλια για τις δημιουργίες μου…
Να αγαπάω την θάλασσα και να την κρατώ καθαρή
Μα πάνω από όλα να είμαι όμορφη εγώ όσο τον έχω και μετά η κοπέλα που θα τον αγοράσει.
Λοιπόν; Τι λέτε σας αρέσει;

19 σχόλια:

  1. Ένας αστερίας φύλακας που θα διώχνει κάθε ανεπιθύμητο και θα προσέχει όποια τον φοράει.Ιωάννα Καλό Βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ χαριτωμένος ο αστερίας με τη μυωπία!! :)))
    Θαλασσινός σικ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τέλειος είναι!! Έχω δει από κοντά αστερία αλλά ποτέ διανοούμενο, με γυαλιά!! χιχι! Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Είναι πολύ όμορφος και με τα γυαλιά,έχει στυλ!!!!Αλλά αν θέλεις βάλτου κι ένα χαμόγελο.Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. δαφνοφιλια μου να εισαι καλα ειναι γλυκουτσικος δεν ξερω ειναι κατι σαν το ματι ο αστεριας;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. χαχα μυωπια ε; μωρε μπορεινα το εβαλε σαν τον μπραντ πιτ χωρις γυαλι απλα για το στυλ χαχα να ριξει την αστερινα του
    γλυκουλης ειναι θα το εχω σημερα μαζι μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. φιλία μου σου αρεσε ε; χμ σου στελνει τους χαιρετισμους του

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. τελια μου καταλαβαινεις ποσο τον πιεσα για να βγει στα φωτα της δημοσιοτητας και να αφησει τα μακροβουτια ε; πωπω ντροπαλουλης μου βγηκε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. αννα μου η φωτο ετσι ηταν και εμενα δεν με αρεσει που δεν εχει στομα αλλα φαντασου αν ειχε τι θα ελεγε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟΣ ΚΑΙ ΧΑΡΙΤΩΜΕΝΟΣ Ο ΑΣΤΕΡΙΑΣ ΣΟΥ!!!!ΥΠΕΡΟΧΟΣ!!!
    ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλημέρα κι από'μένα! Είμαι η Δήμητρα, καινούρια αναγνώστρια. Πρόσφατα άρχισα να ασχολούμαι με το κόσμημα. Και λόγω των σπουδών μου -Τεχνολόγος αλιείας και υδατοκαλλιέργειας- με άγγιξε πραγματικά ο αστερίας σου!!! Οι αστερίες είναι πραγματικά πανέμορφοι και πολύ ιδιαίτεροι. Υπέροχα και τα γυαλάκια του!!! Καλή συνέχεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. πολύ όμορφος αστερίας!! βγήκε στη στεριά βλέπω για τσάρκες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. φωτολαμπιδα μου ειναι απλος και σοφιστικε χαχα να σαι καλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. δημητρα μου εγω ειμαι τεχνολογος γεωπονος φυτικης παραγωγης και σε νιωθω αλλα με τα ψαρια δεν τα παω καλα μπραβο οσυ που το σπουδαζεις εχει ενδιαφερον.. οσο για τον αστρια μου ειναι κουκλι ε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. χριστινα μ δεν βγηκε για τσαρκες ασε τι τραβηξα να τον πησω να βγει φωτο ειδα και επαθα για αυτο δεν εχει στομα να μην πει τι του εκανα και μ εκατσε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καταπληκτικός ο αστερίας σου!!! Μου αρέσει πάρα πολύ!!! Όσο για τις σπουδές είναι ένα άλλο πολύ μεγάλο κεφάλαιο που θα μπορούσε να συζητιέται ώρες... Ας μείνω λοιπόν στον πανέμορφο αστερία σου που καλά έκανες και τον έβγαλες στην στεριά! Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Γεια σου παρατηρητή και καλώς σε βρήκα! Ο αστερίας σου είναι υπέροχος! Πολύ χαριτωμένος και καλοκαιρινός! Εμένα μου έτυχε την προηγούμενη εβδομάδα να δω αστερία για πρώτη φορά στο θάλλασα! Μπορείς να δεις τη φωτογραφία του εδώ : http://basilikis-art.blogspot.com/2012/06/blog-post_10.html
    Πολλά φιλούθκια από Κύπρο! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. αχ μανα μου τι μου κανει η κυπρος χαχα να σαι καλα που ηρθες αληθεια πως ειανι απο κοντα μωρε εχω περιεργεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή

σχεδιάζω πάνω στο χαρτί και σου μιλάει... εσύ τι θα του πεις;