Κυριακή 10 Ιουνίου 2012

ΝΟΥΜΕΡΟ 70


καλημέρα καλημέρα...
οκ όλο το χειμώνα, όλος ο κόσμος δεν έκανε διαιτα.
δεν σταματησε να γευεται τις νοστιμιες τις ελλαδας
αλλα και πως να αντισταθεις;
πως; ρωτας;
επρεπε με την σκεψη και μόνο οτι το καλοκαιρι στην παραλια δεν θα σε θαυμαζουν ολοι και θα ζηλευεις τις αλλες κοπελες
ναι κυρια μου. εσυ που στεκεσαι στον καθρεφτη
μπορει να ετρωγες αλλα τελικα τα κιλα σου δεν φευγουν
σε δυο μερες και με 10 ασκησεις τελευταιας στιγμης.
μωρε μραζι δεν θα το βαλω. σιγα πια
να χαρω την θαλασσα παω οχι να ειμαι μοντελο
αν λοιπον ανηκετε στις γυναικες που οκ δεν ξεχυλιζετε απο παχος
αλλα δεν υποστηριζετε το μπικινι σωστα
σας εχω την λύση.
ενα μικρο διακριτικο κολιε ολοσωμο μαγιο για να το φορατε και σαν κανονικο και σαν κοσμημα
και να λετε οτι εγω χαρηκα τον χειμωνα χωρις στερησεις αλλα εχω και την ομορφια πανω μου.
εσεις θα με ζηλευετε και θα θελετε το μαγιο κολιε μου
λοιπον; σας αρέσει;

6 σχόλια:

  1. Τώρα όλες οι κυρίες θα είναι πολύ ευχαριστημένες!!!!
    Πολύ όμορφο και καλοκαιρινό!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μου αρέσει!!! Μοναδικό όπως και κάθε τι άλλο που δημιουργείς!! Με αυτό καμία δεν θα νιώσει μεινοκτικά απέναντι στην καλήγραμμη! χιχι! Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. χιονισμενο κοριτσι μ κοιτα να δεις τα μαγιο φταινε φτιαχνονται μικρα οχι εμεις που τρωμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. κωνσταντινα μ ειναι μικρο γλυκο και χωραει παντου καισ ε ολες τις ηλικιες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. τελια μ κοιτα ειναι μικρο και μοναδικο οπως και εγω χαχα αλλα μ χωραει οποτε το φοραω και εγω

    ΑπάντησηΔιαγραφή

σχεδιάζω πάνω στο χαρτί και σου μιλάει... εσύ τι θα του πεις;