Τετάρτη 6 Ιουνίου 2012

ΝΟΥΜΕΡΟ 69
























5 σχόλια:

  1. Πολύ έξυπνο... τέλειο!! Ένα τέτοιο μαγιώ θέλω κι εγώ...χιχιχι. Καλημέραααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ πρωτότυπο σκουλαρίκι!! Τέλειο είναι! Μου αρέσει που τα κοσμήματά σου είναι τόσο πρωτότυπα και ιδιαίτερα! Έτσι ξέρεις πως ο κάθε άνθρωπος που θα τα πάρει, θα τα αγαπήσει! Δεν θα είναι ένα από τα πολλά στο συρτάρι!! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. τουρτιτσα μου καλως ηρθες αν δεν κανω λαθος εχεις ενα δικο μου κοσμημα τα πρασινα ποτηρια ε; θα στο κρατησω αυτο το μαγιω οπως και ενα αλλο που εχω και ειναι απλο μικρο και σουπερ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. τελια μου κοιτα να δεις το οτι ειναι πρωτοτυπο δεν νομιζω οτι το εκτιμουν ολοι γιατι δεν παει σε ολους δεν το τολμουν πολλοι οποτε καθε φοραπου καποιος παιρνει κατι διαφορετικο ναι το χαιρομαι διπλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Γεια σου.!!!! Μου αρέσει και το μπικίνι και η φραουλίτσα.!!!!Μπράβο σου.!!!!Μου αρέσει το διαφορετικό!!!! Φιλιά.!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

σχεδιάζω πάνω στο χαρτί και σου μιλάει... εσύ τι θα του πεις;