Τρίτη 5 Ιουνίου 2012

ΝΟΥΜΕΡΟ 67


 καλησπέρα καλησπέρα...
ήταν απο εκείνες τις φορές που καθόμουνα, και έβλεπα την ώρα να περνάει απο μπροστά μου, χωρι να μου έρχεται καμία εμπνευση.
δεν μπορούσα να βρω τι νεο σχέδιο να φτιάξω.
κοιτούσα το ρόλόι να μου λέει οτι χάνω την ώρα μου και η εμπνευση μου θα φύγει αν δεν σκεφτώ κάτι.
και ξαφνικά, κατάλαβα οτι κοιτούσα το ρολόι χωρίς να το βλέπω.
ήταν ενα όμορφο, κομψό ρολόι, και έτσι μου έδωσε την έμπνευση να φτιάξω κάτι αντίστοιχο.
μόλις κοίταξα αυτο το vintage κομμάτι το λάτρεψα. 
απο τις λίγες φορές που λατρεύω κάτι τόσο έξω απο εμένα.
βγήκε ένας απλός κολιές, για να δώσω βάρος στο σχέδιο του ρολογιού.
και μπορώ να σας πω οτι στις 3 εκθέσεις που πήρα μέρος, αποτέλεσαι μήλον της εριδος, καθώς ήταν το πρώτο που κοιτούσαν όλοι. αφου οι κοπέλες δίπλα μου έλεγαν οτι όποιος το πάρει θα είναι θαύμα.
και όμως παιδιά, βρεθηκε μια Bloggers Που το αγαπησε και της ταίριαξε. όσοι ξέραν την ιστορια του κοσμήματος χαρηκαν, και εγώ ακόμα περισσότερο γιατι πλέον ανήκει κάπου που το ηθελαν πραγματικα.
λοιπόν; εσας σας αρέσει;

7 σχόλια:

  1. Ωραίο είναι ζουζούνι!!!!!!!!!!!!!!
    Φιλιάααα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. like!like! like!
    ;ο)
    Ειναι υπεροχο! λατρευω οτιδηποτε βιντάζ!!!
    Καλο βραδυ και συνεχισε τις υπεροχες δημιουργιες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. κουνελακι μου αν ειναι να μου πεις και εσυ ενα σχεδιο να το κανω βρε τιμητικα για σενα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. φιλια μου πηγε εκει που το αγαπησαν επιτελους και το χαρηκα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. πωπωπω καλε ουτε η κυρια που το πηρε τοση χαρα χαχα να σαι καλα κουκλα μου μου δινεις κουραγιο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μου αρέσει! Πολύ! Ιδιαίτερο κόσμημα! Είμαι σίγουρη πως όποια το πήρε, εξακολουθεί να το λατρεύει! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

σχεδιάζω πάνω στο χαρτί και σου μιλάει... εσύ τι θα του πεις;