Κυριακή 27 Μαΐου 2012

ΓΛΥΚΙΕΣ ΝΟΣΤΗΜΙΕΣ ΧΩΡΙΣ ...ΘΕΡΜΙΔΕΣ





Καλημέρα,

 Με έκπληξη ανακαλύπτω, ότι υπάρχουν άνθρωποι που δεν τους αρέσουν τα γλυκά. Θα τους πω μπράβο που αντιστέκονται στον πειρασμό, γιατί άλλοι που τα γεύονται είναι ναρκομανείς.

 Πόσοι από εσάς δεν θα ήθελαν ένα γλυκό πρωινό με κρουασάν, χυμό, καφέ, μπισκότα και φέτες με μέλι στο κρεβάτι


 Νομίζω αρκετοί, και δεν είναι πολυτέλεια. Βάλτε τα από βραδύς στο ψυγείο, ξυπνήστε και ζεστάνετε τα κρουασάν και όλα έτοιμα.

 Εγώ βρήκα τρόπο να έχω μπισκότα και κρουασάν μαζί μου, να τα χαίρομαι και μάλιστα χωρίς θερμίδες.


 

Πήρα αυτό το μπρελόκ για μένα πέρσι, και ακόμα και σήμερα είναι στα κλειδιά μου. Να σας πω ότι το μπισκότο Oreo, σκέτο δεν μου άρεσε αλλά σε παγωτό κυπελάκι και ξυλάκι, σε χειροποίητο παγωτό και σε κρέπα πρέπει να τα δοκιμάσετε.
Αν σας άρεσε πατήστε εδω και να δείτε που κάτι θα βρείτε.
Λοιπόν; Σας αρέσει;

ΔΕΝ ΞΕΧΝΑΜΕ ΤΟΝ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΜΑΣ ΕΔΩ

4 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφο το μπρελόκ σου! Σου ανοίγει την όρεξη!!! Εγώ, δυστυχώς, ανήκω στην ομάδα των ναρκομανών με τα γλυκά!! χαχα! Καλή Κυριακή!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. τελια μου και εγω δεν το συζητω ειδικα κρεπα με μπισκοτο ορεο τελευταια την εχω τσακισει αλλα τι να πεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ ΚΑΙ ....ΛΑΧΤΑΡΙΣΤΟ!!!!!ΚΑΙ ΕΓΩ ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΑΝΗΚΩ ΑΛΛΑ....
    ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!!!ΦΙΛΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλημέρα.Ωραίες ιδέες μας δίνεις καλοκαιριάτικα,που θέλουμε να βγούμε στην παραλία!!!Αχ....κι εγώ στην ομάδα ανήκω!Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

σχεδιάζω πάνω στο χαρτί και σου μιλάει... εσύ τι θα του πεις;