Δευτέρα 26 Μαρτίου 2012

ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΣΑΝ ΠΕΤΑΛΟΥΔΑ.!!!


Είναι εκείνες οι φορές που κάθεσαι στο σπίτι σου και λαχταράς να κάνεις κάτι διαφορετικό. Κάτι… που θα σου επιτρέψει να νιώσεις ελεύθερη. Και κάπως έτσι, εκεί που διάβαζα αναρτήσεις στο προφίλ μου , είδα κόσμο να πηγαίνει σε μια έκθεση κοσμήματος.
 Αυτό μου έδωσε φτερά, μια και έπρεπε να τρέξω γιατί έκλεινε στις 6 και ήταν 4:30. Όσο και να μένω στην Θεσσαλονίκη 10 λεπτά από το κέντρο, ποτέ δεν ξέρεις τι κίνηση θα βρεις.
  Φόρεσα την καλή μου διάθεση πρώτα την είχα ανάγκη, στολίστηκα και τσουπ βρέθηκα στον χώρο της δημιουργίας. Άξιζε τον κόπο! Είδα γνωστές μου πια δημιουργούς, λαμπάδες, κοσμήματα, πλεκτά,
 Και όπως ο χώρος ήταν μεγάλος και δροσερός γεμάτος φως και χρώματα, αρώματα και σχέδια κατέβηκα για να φύγω, σίγουρη ότι δεν θα πάρω κάτι. Όμως βρήκα αυτή την πεταλούδα και ένα ακόμα σχέδιο και είχα προβληματιστεί .
Κατέληξα σε αυτήν γιατί είναι μακρύ και κοντό όσο το θες εσύ το κάνεις. Το καλοκαίρι για τα φανελάκια μου είναι ότι πρέπει. Και κυρίως ο καλλιτέχνης δεν με πίεσε να πάρω κάτι. Οπότε, για συμβολικούς λόγους διάλεξα αυτήν.
 Αν θέλετε να πάρετε κάτι για εσάς στείλτε ένα e-mail tsarlen@yahoo.gr και ζητήστε έναν σύνδεσμο να σας δώσει γιατί εγω ακόμα δεν έχω βρει την σελίδα της, και ζητήστε την κυρία τσαρτσαφλή Λένα.
Πιστέψτε με , ότι δείτε θα σας κάνουν… ελεύθερες σαν πεταλούδα!!!





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

σχεδιάζω πάνω στο χαρτί και σου μιλάει... εσύ τι θα του πεις;